ONZE WERKWIJZE

Emotionele kernwaarden

In mijn aanpak speelt het in kaart brengen van de emotionele kernwaarden van een merk en organisatie een grote rol. Welke emoties triggert jouw merk? Welk gevoelens hangen daarmee samen? Als de uitstraling van een merk consistent is, en goed aansluit bij de cultuur, dan klopt het. En dat voelen en zien klanten en prospects ook. Voila, aantrekkingskracht!

Het hogere doel

Ik werk graag met en voor bedrijven die bezig zijn met het verschil te maken. Die het nut en de noodzaak ervan in zien. Die stil staan bij de vraag ‘Waar maak ik het verschil?’ Bedrijven die inzien dat de P van Purpose inmiddels pal naast de P van Profit staat. 

Niet lullen maar poetsen

Als geboren en getogen Rotterdamse, zit de Rotterdamse mentaliteit in mijn DNA. Dus niet lullen maar poetsen. Als dat poetsen leidt tot een mooi resultaat, vier ik dat ook graag. Life’s too short not to celebrate. Toch?

 

 

 

 

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.