Select Page

 Impactvolle merk- en cultuurbouwers

Een sterk merk, klaar voor de toekomst

KEN-MERK laat merken vliegen. Zo hoog als ze maar kunnen. Dan is zelfs the sky niet the limit. Samen werken we aan een ijzersterk merk. Een merk met een doel. Een missie. Een bedrijf dat er écht voor gaat. We laten die droom werkelijkheid worden.

Samen met het hele bedrijf, van directie tot medewerkers, zetten we een waardevolle merkstrategie en positionering neer. De basis zit ‘m in het hogere doel. Purpose, noemen we dat. Heeft je bedrijf een sterke purpose? Dan leven de medewerkers het merk. Klanten voelen dat. Vertrouwen geeft succes. Ze kijken, ze kopen, ze sluiten zich bij je aan. Het verhaal klopt.

Hoe maak jij het verschil op sociaal, economisch en ecologisch gebied? Samen zoeken we met de Purpose Booster methode uit waar jouw bedrijf voor staat. We scherpen je missie aan. Let’s go!

Voor wie?

Just started

JE BENT NET BEGONNEN EN STAAT OP HET PUNT DE WERELD TE VEROVEREN. DE KERN MOET HELDER ZIJN. WIE BEN JE ALS BEDRIJF? WAAR STA JE VOOR? HOE MAAK JÍJ HET VERSCHIL? ALS DE POSITIONERING EN JE PURPOSE STAAN, SCHIETEN WE UIT DE STARTBLOKKEN. 

Start & Scale-up

JIJ BENT KLAAR OM JE BEDRIJF NAAR EEN HOGER LEVEL TE TILLEN. WE KIJKEN SAMEN NAAR DE POSITIe in de markt EN DE MAATSCHAPPELIJKE WAARDE VAN JE MERK. EEN FLINKE DOSIS VERTROUWEN, EEN LADING AANTREKKINGSKRACHT.

Corporates

HET MERK EN DE BEDRIJFSCULTUUR STAAN ALS EEN HUIS, MAAR HET BRUIST NIET. DE MENSEN KUNNEN HAPPIER EN HET MERK KAN STERKER.  TIJD OM EEN BOOSTER IN TE ZETTEN, VOOR DE P VAN PROFIT, DOOR DE P VAN PURPOSE.

Wij hebben eerder gewerkt voor

Purpose Booster

#INZICHT

WAAR STAAN WE NU

Kennis is macht. De eerste stap is dus het verzamelen van kennis en inzicht. Dat doen we door intern én extern kwalitatief en kwantitatief onderzoek te doen. Diepte interviews en enquêtes. Ook analyseren we de positie in de markt.

#KOMPAS

De stip op de horizon

Met al die inzichten gaan we volle bak aan de slag met de workshop(s). Met behulp van de 23plusone methode zetten we de ideale merkidentiteit op scherp. Ook gebruiken we het B Corp model en kijken we welke SDG’s aansluiten bij het merk.

#ROUTE

tijd voor Merkmagie 

Het verhaal staat en we weten waar we naartoe gaan. De volgende stap is bedenken hoe we daar gaan komen. Samen stippelen we de route uit. Het wordt hard werken. We maken de merkstrategie praktisch en voelbaar. Actie!

#INZICHT

WAAR STAAN WE NU

Kennis is macht. De eerste stap is dus het verzamelen van kennis en inzicht. Dat doen we door intern én extern kwalitatief en kwantitatief onderzoek te doen. Diepte interviews en enquêtes. Ook analyseren we de positie in de markt.

#KOMPAS

De stip op de horizon

Met al die inzichten gaan we volle bak aan de slag met de workshop(s). Met behulp van de 23plusone methode zetten we de ideale merkidentiteit op scherp. Ook gebruiken we het B Corp model en kijken we welke SDG’s aansluiten bij het merk.

#ROUTE

tijd voor Merkmagie 

Het verhaal staat en we weten waar we naartoe gaan. De volgende stap is bedenken hoe we daar gaan komen. Samen stippelen we de route uit. Het wordt hard werken. We maken de merkstrategie praktisch en voelbaar. Actie!

Klaar voor de volgende stap?

Annika Six – van der Hoeven

Facts

 

  • 20 Jaar ervaring als Merk & Marketingmanager
    Bij oa KPN, Telfort, AXA, ABN Amro en Binck Bank
  • Werkervaring in Nederland en Azië
  • Verslaafd aan chocola, who isn’t? 
  • Gedreven door transparantie, gepassioneerd over oprechtheid
  • Merk bouwen anno 2020 = bedrijven inzetten als een ‘force for good’. Purpose marketing, marketing met een doel. Hier geloof ik heel sterk in en dat zie je terug in alles van KEN-MERK.

Ik heb Annika leren kennen als warm, sociaal, oprecht en goedlachs. Op zakelijk vlak werd me al snel duidelijk dat ze creatief is, zich zaken snel eigen kan maken en heldere ideeën heeft. Ze heeft twee rebrandings zeer professioneel begeleid. Ze heeft zich heel snel onderdeel van het team gemaakt wat erg waardevol is. Zeker als het een “tijdelijke” opdracht is. En dat is gelijk ook het enige jammere aan het samenwerken met haar; het is tijdelijk. Oprecht een aanwinst voor ieder bedrijf!

 
Lennert Stoter – NLDC

Annika is een echte professional die de juiste vragen weet te stellen en prettig is om mee samen te werken. Ze is strategisch en hands-on en weet van doorpakken. 
Samen zijn we terug naar de basis van Me&Mats gegaan om o.a. het merkmanifest weer scherp te krijgen.

Ze is niet alleen op strategisch vlak sterk maar juist ook op de pragmatische doorvertaling waar we concreet mee aan de slag konden.

 
Astrid van der Hoeven – Me&Mats
Blog

Generatie Purpose

Generatie Purpose

Hoe win je de harten van de millenials? Purpose-driven millenials Verbazingwekkend maar waar: het...

read more