Nice to meet you

Er was eens….

Er was eens een meisje dat jarenlang struggelde met de vraag ‘Wat ben ik nou eigenlijk aan het doen?’. Na een aantal jaar bij KPN en andere corporates te hebben gewerkt wilde ze graag een tijdje naar het buitenland. Een andere cultuur ervaren en proeven voor een langere periode. En zo geschiedde. Want als ze wat in haar hoofd had, dan gebeurde het. Haar Aziatische roots trokken haar naar Hong Kong, met man en kind. Op tournee door Azië bleef de vraag spoken door haar hoofd, het antwoord bleef uit. Ondanks het vier jaar durende avontuur, overheerste het gevoel dat er iets ontbrak. En dat gaf onrust. 

Tijd voor verandering

Nog een kind rijker ging het stel terug naar Nederland. Want het bleek daar zo slecht nog niet. Toen is ze KEN-MERK gestart. Vanuit de drive om het anders te willen doen. Betekenis toe te willen voegen aan het marketingvak. Voor anderen, voor de wereld en voor haarzelf. Door het geloof dat ze heeft in emotive branding, purpose-driven marketing en de B Corp methode.

Hi, mijn naam is Annika

Surprise surprise. De hoofdrolspeler ben ik natuurlijk, Annika. Leuk je te leren kennen en welkom bij KEN-MERK. Ben je toe aan een impactvolle verandering van je merk?

Dan maak ik graag kennis met je. Wees wel voorbereid op de Rotterdamse ‘niet lullen maar poetsen’ mentaliteit. Als dat poetsen leidt tot een mooi resultaat, vier ik dat ook graag. Life’s too short not to celebrate. Toch?

 

Netwerk & Partners

Om het beste resultaat voor onze klanten te krijgen werken we graag samen met onze partners. Iedereen heeft zijn kwaliteiten en samen kom je verder.