Nice to meet you

Aantrekkingskracht…
Dat wilt toch ieder merk?

Zonder aantrekkingskracht heb je als merk weinig bestaansrecht. Daarom besloot ik, na jaren bij verschillende bedrijven te hebben gewerkt in marketing- en communicatie functies, om KEN-MERK te starten. Om vanuit een sterke drive en expertise op het gebied van merk en marketing zoveel mogelijk merken inspireren, activeren en helpen te groeien. En dus aantrekkingskracht te realiseren. Voor klanten en medewerkers. Want juist de medewerkers maken het merk.

In mijn aanpak speelt het in kaart brengen van de emotionele kernwaarden van een merk en organisatie een grote rol. Welke emoties triggert jouw merk? Welk gevoelens hangen daarmee samen? Als de uitstraling van een merk consistent is, en goed aansluit bij de cultuur, dan klopt het. En dat voelen en zien klanten en prospects ook. Voila, aantrekkingskracht!

Ik werk graag met en voor merken die bezig zijn met het verschil te maken. Die de wereld echt wat mooier willen maken. Die stil staan bij de vraag ‘Waar maak ik het verschil?’ Bedrijven die inzien dat de P van Purpose inmiddels pal naast de P van Profit staat. 

Als geboren en getogen Rotterdamse, zit de Rotterdamse mentaliteit in mijn DNA. Dus niet lullen maar poetsen. Als dat poetsen leidt tot een mooi resultaat, vier ik dat ook graag. Life’s too short not to celebrate. Toch?

Netwerk

Ik werk graag samen met andere communicatie toppers, vormgevers en de natuurlijk de Licensed Friend van 23plusone.
Kortom, een one-stop-shop op het gebied van communicatie en marketing.