Tijd voor verandering
Voorbereid op de toekomst
We zitten middenin een decennium van transitie, the transforming twenties ook wel genoemd. Verandering is nodig, daar zijn veel mensen zich gelukkig van bewust. We hebben er lang genoeg over gepraat, nu is het tijd voor actie, een tijd van doen. We zullen op een andere manier naar de wereld moeten kijken, vanuit andere perspectieven durven denken en beslissingen nemen. Ons doel is om de transitie naar een duurzame samenleving te versnellen.
KEN-MERK denkt graag vanuit een positieve mindset. We maken het niet te complex en kijken naar wat we wel kunnen doen als organisaties. Hoe we kunnen veranderen met als doel een organisatie te worden die goed is voor de omgeving, de natuur en voor onszelf. Soms gaan we met grote stappen vooruit, soms juist met kleine stapjes.
De Nieuwe Economie
In de Nieuwe Economie draait het om het welzijn van natuur, dier en mens. Dat staat centraal.
De wereld verandert in een snel tempo en voor blijvende positieve verandering zullen we het roer radicaal moeten omgooien. Oude businessmodellen en denkpatronen doorbreken. Organisaties spelen in deze transitie een cruciale rol. Hierin draait het om waarde toevoegen in plaats van nemen. Laten zien dat Profit en Purpose hand in hand gaan. Organisaties laten zien dat alleen wanneer je binnen de grenzen van de aarde leeft en opereert, je echt relevant en toekomstbestendig wordt.
Wij hebben eerder gewerkt voor
Voor wie?
Just started
JE BENT NET BEGONNEN EN STAAT OP HET PUNT DE WERELD TE VEROVEREN. DE KERN MOET HELDER ZIJN. WIE BEN JE ALS BEDRIJF? WAAR STA JE VOOR? HOE MAAK JÍJ HET VERSCHIL? ALS DE POSITIONERING EN JE PURPOSE STAAN, SCHIETEN WE UIT DE STARTBLOKKEN.
Start & Scale-up
JIJ BENT KLAAR OM JE BEDRIJF NAAR EEN HOGER LEVEL TE TILLEN. WE KIJKEN SAMEN NAAR DE POSITIe in de markt EN DE MAATSCHAPPELIJKE WAARDE VAN JE MERK. EEN FLINKE DOSIS VERTROUWEN, EEN LADING AANTREKKINGSKRACHT.
Corporates
HET MERK EN DE BEDRIJFSCULTUUR STAAN ALS EEN HUIS, MAAR HET BRUIST NIET. DE MENSEN KUNNEN HAPPIER EN HET MERK KAN STERKER. TIJD OM EEN BOOSTER IN TE ZETTEN, VOOR DE P VAN PROFIT, DOOR DE P VAN PURPOSE.
Wij hebben eerder gewerkt voor
Purpose Booster
#INZICHT
WAAR STAAN WE NU
Kennis is macht. De eerste stap is dus het verzamelen van kennis en inzicht. Dat doen we door intern én extern kwalitatief en kwantitatief onderzoek te doen. Diepte interviews en enquêtes. Ook analyseren we de positie in de markt.
#KOMPAS
De stip op de horizon
Met al die inzichten gaan we volle bak aan de slag met de workshop(s). Met behulp van de 23plusone methode zetten we de ideale merkidentiteit op scherp. Ook gebruiken we het B Corp model en kijken we welke SDG’s aansluiten bij het merk.
#ROUTE
tijd voor Merkmagie
Het verhaal staat en we weten waar we naartoe gaan. De volgende stap is bedenken hoe we daar gaan komen. Samen stippelen we de route uit. Het wordt hard werken. We maken de merkstrategie praktisch en voelbaar. Actie!
#INZICHT
WAAR STAAN WE NU
Kennis is macht. De eerste stap is dus het verzamelen van kennis en inzicht. Dat doen we door intern én extern kwalitatief en kwantitatief onderzoek te doen. Diepte interviews en enquêtes. Ook analyseren we de positie in de markt.
#KOMPAS
De stip op de horizon
Met al die inzichten gaan we volle bak aan de slag met de workshop(s). Met behulp van de 23plusone methode zetten we de ideale merkidentiteit op scherp. Ook gebruiken we het B Corp model en kijken we welke SDG’s aansluiten bij het merk.
#ROUTE
tijd voor Merkmagie
Het verhaal staat en we weten waar we naartoe gaan. De volgende stap is bedenken hoe we daar gaan komen. Samen stippelen we de route uit. Het wordt hard werken. We maken de merkstrategie praktisch en voelbaar. Actie!
Klaar voor de volgende stap?
Annika Six – van der Hoeven
Facts
- 20 Jaar ervaring als Merk & Marketingmanager
Bij oa KPN, Telfort, AXA, ABN Amro en Binck Bank - Werkervaring in Nederland en Azië
- Verslaafd aan chocola, who isn’t?
- Gedreven door transparantie, gepassioneerd over oprechtheid
- Merk bouwen anno 2020 = bedrijven inzetten als een ‘force for good’. Purpose marketing, marketing met een doel. Hier geloof ik heel sterk in en dat zie je terug in alles van KEN-MERK.
Referenties
“
Ik heb Annika leren kennen als warm, sociaal, oprecht en goedlachs. Op zakelijk vlak werd me al snel duidelijk dat ze creatief is, zich zaken snel eigen kan maken en heldere ideeën heeft. Ze heeft twee rebrandings zeer professioneel begeleid. Ze heeft zich heel snel onderdeel van het team gemaakt wat erg waardevol is. Zeker als het een “tijdelijke” opdracht is. En dat is gelijk ook het enige jammere aan het samenwerken met haar; het is tijdelijk. Oprecht een aanwinst voor ieder bedrijf!
Lennert Stoter – NLDC
“
“
Annika is een echte professional die de juiste vragen weet te stellen en prettig is om mee samen te werken. Ze is strategisch en hands-on en weet van doorpakken.
Samen zijn we terug naar de basis van Me&Mats gegaan om o.a. het merkmanifest weer scherp te krijgen.
Ze is niet alleen op strategisch vlak sterk maar juist ook op de pragmatische doorvertaling waar we concreet mee aan de slag konden.
Astrid van der Hoeven – Me&Mats
“
Blog
No Results Found
The page you requested could not be found. Try refining your search, or use the navigation above to locate the post.